Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Restoran Terbaik Di London Bridge

Bijak seperti itu, restoran terbaik di London Bridge tidak hanya terkandung di Pasar Borough. Terdapat banyak makanan yang lazat dan inovatif yang dapat ditemui di sekitar kawasan itu, dan walaupun Shard yang lama tidak disedari sebagai destinasi yang paling tidak munasabah di ibu negara, telah melancarkan beberapa restoran berkualiti tinggi ke dalam stratosfera.

Itulah sebabnya kami memutuskan untuk menyusun senarai restoran kegemaran kami di London Bridge, termasuk beberapa dari pasar makanan yang dipenuhi oleh bandaraya (kerana kadangkala anda mempunyai beberapa jam untuk beratur untuk linguine). Semak mereka di bawah, dan lihat di restoran terbaik di ibu negara di sini .

Casa do Frango
Masakan: Portugis
Lokasi: tingkat 1, 32 Southwark St, SE1 1TU
Harga: £

Anda mungkin telah melintas jalan dengan emporium ayam jalan piri piri yang tinggi dan turun di negara ini tetapi ini adalah urusan sebenar. Portugis mengambil seni ayam goreng rotisserie-panggang, spiced-oil sangat serius dan Casa do Frango adalah tapak pertama di UK untuk menunjukkan rasa hormat kepada tradisi. Ia bukan jenis tempat yang anda akan tersandung; beberapa ratus meter dari kesibukan Pasar Borough dan melampaui pemandangan pelancong yang hilang. Ayam dijual setengah dan keseluruhan dan tiba (dengan cip, obvs) dalam hidangan keluli tahan karat di mana-mana yang terdapat di setiap restoran dan kafe Portugis di sebelah timur dari Algarve ke Lisbon.

Walaupun ayam dan kerepek adalah perintah penting, mereka dapat disokong oleh rentetan sisi penting. Salad gurita adalah hangar, berasap dan lembut; tomato dan salad bawang membuat keasaman yang best untuk memuat ke garpu dengan cip; dan chorizo ​​panggang melepaskan minyak manis dan pedas yang mungkin akan berakhir di seluruh burung anda. Tiba dengan kumpulan dan anda akan berbuat baik untuk menghabiskan lebih daripada £ 20 kepala. Oleh itu, ia adalah cadangan makan tengah hari yang sangat famous. Tempah meja untuk mengelakkan berpaling dan menunjuk ke arah Pasar Borough yang sibuk.

Giuseppe's
Masakan: Bahasa Itali
Lokasi: 47 Borough High St, SE1 1NB
Harga: £

Tidak ramai yang tahu tentang Giuseppe. Tetapi mereka yang tahu, tahu. Kini, bukan untuk semua orang: sekitar pukul nine malam setiap malam melihat seorang peniru Pavarotti mengambil mic dan menyusuri jalannya di sekitar restoran, sambil melambai-lambai meja-meja masa lalu dengan tipu muslihat Maradona muda. Ia menyeronokkan dan bodoh dan makanan mengikut selera, dengan banyak pilihan hidangan enak yang tidak terlalu serius. Semua klasik trattoria hadir dan betul, dari lasagne yang berat dan keju-padat yang tiba-tiba panas lidah, Lucifer sendiri akan memilih untuk meniup garpu. Pizza adalah pepejal, segar dari ketuhar yang dipecat kayu, dengan kepingan besar pasta - vongole (kerang, wain putih dan pasli), arabiata (cabai dan tomato), putanesca (ikan teri, buah zaitun, capers dan tomato) asasnya. Bintang Michelin,

Fenchurch
Masakan: Makanan Laut
Lokasi: Walkie Talkie
Harga: £

Jangan tertipu oleh fakta bahawa restoran ini terletak di sebelah galeri paparan: ia jauh lebih baik daripada jumlah tontonan 'tontonan untuk daaays'. Di tingkat atas bangunan Walkie Talkie yang menghadap ke selatan melintasi London, ia memang mempunyai salah satu pemandangan bandaraya yang terbaik, walaupun restoran itu, di bawah pengawasan seorang alumnus MasterChef yang sangat berbakat Dan Fletcher, mempunyai cita tinggi yang memegang lilin untuk vista. British moden adalah sangat bergetar. 

Kebanyakan hasil diperoleh dari Kepulauan British dan provinsi adalah yang paling utama. Daging sapi berasal dari kawanan longhorn Estate Goodwood yang berprestij, dengan sumber ikan yang kebanyakannya berasal dari perairan Bissham. Pembentangan adalah halus dan halus dalam penggunaan warna dan ketinggiannya. Tempat yang sesuai untuk waktu malam atau makan tengahari perniagaan.

Flor
Masakan: Bahasa Perancis / Bahasa Sepanyol
Lokasi: Pasar Borough
Harga: £

Ketika James Lowe dan John Ogier - maestro tukang masak dan rumah di belakang Lyle's, restoran Shoreditch berada di kedudukan ke-33 dalam senarai 50 restoran terbaik di Dunia - mengatakan bahawa mereka membuka sebuah 'restoran berasaskan bakeri santai' di Borough, tidak seseorang benar-benar percaya kepada mereka. Restoran pertama mereka adalah mengenai persembahan yang bergaya dan kekurangan pretensi, tetapi selalu disajikan dengan timbunan yang dipelajari dari kerajinan restoran yang dipelajari. Mereka menggunakan semua pembelajaran ini ketika membuat laman web ini: satu slip dari sebuah bangunan, diakses oleh tangga spiral besi tempa yang mesti mempunyai pembina verging terhadap serangan asma, seperti pengambilan asap yang tajam apabila menyedari mereka harus meletakkan baker ketuhar di atas tangga. 

Walau bagaimanapun ia berlaku, mereka harus bangga dengan kerja mereka. Bukan sahaja kini salah satu kedai roti terbaik di bandar, tetapi salah satu penyedia terbaik plat kecil yang baik juga. Ikan kura-kura Galicia datang dengan lapisan lardo nipis di atas, udang merah dihidangkan sendiri dengan doused secara bebas dengan minyak zaitun Sepanyol yang halus dan tomat datterini panggang adalah pemain bintang dalam tart yang sangat lazat nipis.

The Shed Coal
Masakan: Inggeris Tradisional
Lokasi: One Tower Bridge, SE1 2SE
Harga: £

Terdapat perkembangan restoran baru dalam bayang-bayang London Bridge yang mungkin lebih mudah dicapai daripada The Box pada malam Jumaat. Anda meninggalkan stesen ini, bergandengan diri anda setengah dozen kali dan mencari jalur restoran dan bar yang sangat tidak mungkin untuk melihat tahun pertama kerana kekurangan kaki. Walau bagaimanapun, The Coal Shed berada di sini untuk tinggal. Walaupun ia mungkin membuat sebahagian besar kadar pembangunan yang menggalakkan dari pemaju hartanah, perhatian difokuskan kepada hanya membuat restoran yang sangat baik. Reka bentuk itu adalah identik murni: rak buku palsu dan pembahagi bilik besi tempa, tetapi makanan yang disajikan lebih baik daripada gaya yang dimiliki. 

Makanan laut adalah permainan utama, dihantar setiap hari dari pantai British. Piring gril untuk mula masuk akal: kerang dalam mentega bawang putih-berat, udang hanya panggang, cumi yang menjadikannya cahaya dan kaki kepiting yang telah dipertimbangkan terlebih dahulu untuk menunjukkan tanda-tanda daging karang merah jambu di bawahnya. Ikan bot hari - fikir Dover tunggal, turbot, hake - duduk bersama ketam, udang, dan sebahagian besar kentang goreng yang betul. Perintahkan segelas besar chardonnay sejuk jari-jari dan duduk kembali.

Wright Brothers
Masakan: Makanan Laut
Lokasi: Pasar Borough
Harga: £

Ketika saudara-saudara Wright membuka restoran seafood khusus restoran tiram mereka pada tahun 2002, mereka mungkin menyangka mengikuti kejayaan penerbangan biplane pertama mereka pada tahun 1903. Lapan belas tahun pada dan lima restoran kemudian dan empayar mereka terus berarak untuk langit . 

Tapak Pasar Borough adalah yang pertama dan banyak yang berhujah, yang terbaik. Hatchling ukurannya - terdapat ruang yang cukup untuk 20 orang tetamu - satu pasukan yang bermotivasi di depan kesibukan rumah di antara meja yang meletakkan plat kepingan putih dan sos tartare, berpakaian Devon kepiting, dan ikan laut, ikan kulat yang dihancurkan dan pesto hazelnut. Setiap hari, tiga hidangan satu kali mengisi senarai Khas yang pernah popular di mana nelayan dinamakan selepas tangkapan. Sekiranya anda bernasib baik dan skate pada musim ini, pilihlah sayap sinar, crouton kecil dan capers.

Oblix
Masakan: Eropah Moden
Lokasi: The Shard
Harga: £

Ia adalah penting di sini untuk meminta kerusi tingkap semasa membuat tempahan. Tempat-tempat plum ini di tingkat 32 Shard dengan pandangan ke arah utara ke atas Gherkin dan mercu tanda langit-langit City menaikkan pengalaman yang telah dinaikkan kepada sesuatu yang sangat istimewa. Dan jika anda tidak mendapatnya, anda akan meratapi orang yang sombong yang berbuat demikian. Restorannya adalah idea restoran Jerman Rainer Becker, yang membawa Zuma ke London dengan kejayaan yang penuh sambutan. Oblix adalah restoran kelas atas yang pertama untuk dibuka di Shard pada tahun 2013 dan menggunakan menu untuk memetik cherry koleksi koleksi rawak dari California ke Copenhagen tetapi berkahwin dengan mereka semua dengan kejayaan. Bahan-bahan tiba setiap hari dari semua penjuru untuk membantu asimilasi menu. 

Clam chowder mempunyai bivalves yang terbaik dari Boston, wagyu berkualiti tinggi dirawat dengan pengekalan yang diperlukan, dan Dover tunggal dari pantai kita sendiri diberi cemas dari ciuman Josper untuk asap dan sear. Ia adalah restoran mercu tanda di salah satu mercu tanda London yang terus menarik dengan pemandangan yang sesuai dengan kualitinya.

Caravan Bankside
Masakan: Antipodean
Lokasi: 30 Great Guildford St, SE1 0HS
Harga: £

Sukar untuk meletakkan Caravan dalam kotak. Menunya mempunyai kualiti murai globetrotting padanya yang menjadikan gaya masakan sangat sukar untuk ditakrifkan. Terdapat tropika dari Timur Tengah, bersandar pada budaya makanan Antipodean, dan beberapa lelaran yang baik dalam klasik Eropah moden. Kebanyakannya datang dalam bentuk piring kecil di mana sekitar lima boleh membuat makan tengahari yang besar. Pesanan klasik adalah brokoli batang terbakar dengan ubi jalar hangat, chutney hijau, yoghurt kelapa dan minyak daun kari; burrata dengan pesto kemaluan; dan perut babi dengan karamel asam, seledri dan bawang merah. 

Restoran ini juga mempunyai garis yang kuat semasa sarapan pagi dan sarapan pagi, telur disajikan gaya Afrika Utara dalam sos tomato pedas dan tiba di atas toast avokado a la Melbourne. Caravan juga mempunyai roaster kopi di utara London dan campuran adalah salah satu yang terbaik di bandar. A cortado semasa sarapan pagi akan menetapkan anda untuk hari itu; sebuah espresso martini akan memastikan bahawa malam anda panjang dan meriah.

Hutong
Masakan: Cina Utara
Lokasi: The Shard
Harga: £

London tidak malu-malu untuk restoran mewah Cina yang bernilai tinggi. Orang ramai, terutamanya pelancong, nampaknya terlalu gembira membayar di utara sebanyak £ 50 untuk setengah itik renyah, £ 15 untuk mi dan £ 10 untuk sebiji sayuran. Dan, jika ini adalah kadar yang berterusan, anda juga boleh memastikan anda membeli yang terbaik. Hutong, di tingkat ke-33 Shard, sudah pasti di sana, dengan pemandangan, ruang makan dan makanan yang memenuhi piawaian yang meningkat. 

Namanya merujuk kepada wilayah utara China yang terkenal dengan makanannya yang tinggi-tinggi dan sementara hidangan-hidangan ini telah dimuatkan untuk langit-langit British, makanannya tetap baik-baik saja. Perut daging babi sejuk datang dengan timun berair dan cahaya dan sos bawang putih yang kaya dengan bawang merah dan sosis, keropok mentah dihidangkan dengan hit sitrus yang sangat seimbang, dan rak domba panggang berasap, pedas dan enak sedap pada masa yang sama. Penkek itik sangat baik dan mi yang dilancarkan dengan tangan melengkapkan pakej ke mana-mana berbelanja besar. Satu perkataan di tandas. Hutong adalah pesaing untuk mahkota jamban terbaik London: melegakan diri di atas panorama kaca penuh di bandar di bawah merasakan dekaden secara dually dan layak dengan harga harga.

Padella
Masakan: Bahasa Itali
Lokasi: Pasar Borough
Harga: £

Anda akan mengenali Padella dari barisan beratur yang mengepung blok itu setiap hari dalam seminggu. Apabila ia dibuka pada tahun 2012, ia adalah satu hit yang segera dan ditandakan pengenalan pertama di London kepada pastificio gaya Rom yang menghasilkan kertas kertas pasta yang sempurna pada kelajuan yang pantas. Masa tinggal di sini adalah rendah - anda akan masuk dan keluar di bawah sejam - tetapi bukan jenis tempat di mana anda akan merenung botol kedua. 

Baca juga: Burger ini tidak misalnya yang lain

Dimiliki oleh pasukan yang sama di belakang Trulllo yang sangat baik Islington, hidangan di sini adalah kualitas yang sama, walaupun kurang bergaya. Lapan-lapan daging sapi shin ragu telah berjaya membuat perjalanan ke selatan sungai itu, seperti pasta sosis yang memukau dan cacat pioloan Trullo, perkahwinan pecorino, Grana Padano dan keju parmesan dengan pasta sutera dan memasak yang kaya dengan kanji air. Jangan berlama-lama untuk minum kopi dan ambil potongan cepat kacang badam sebelum meja dihidupkan; kepala terus ke Monmouth untuk kafein pasca karnaval yang terletak 50 meter jauhnya di sisi lain pasaran.

Posting Komentar untuk "Restoran Terbaik Di London Bridge"