5 Rahasia Tempat Makan Paling Menyeronokkan di NYC

Menggigit Big Apple adalah pengalaman yang menghiburkan dan memuaskan. Terdapat begitu banyak tempat untuk dikunjungi di bandar sehingga ia dapat menjadikan selera anda menjadi terlalu memandu. Tetapi jika anda seperti saya, New York City selalu memanggil nama saya dan memujuk saya untuk berkunjung berulang kali. 

Rahasia Tempat Makan Paling Menyeronokkan di NYC


Rahasia Tempat Makan Paling Menyeronokkan di NYC

Tempat terkenal ini yang terkenal dengan impian menjadi kenyataan juga terkenal dengan pengalaman masakannya. Dan itulah yang saya gemari semasa makan di New York. 

Sama ada menangkap hot dog di Manhattan dalam perjalanan ke pertunjukan, mencari restoran Tai yang tersembunyi di Chinatown atau bahkan memukul kelab makan malam yang bergaya seperti Jekyll dan Hyde di bandar, bukan rahsia lagi bahawa langit adalah had untuk makanan yang luar biasa.

1. Gorilla Cheese NYC:

Saya suka tren yang baik dan saya juga suka sandwic keju panggang yang baik. Terdapat tempat di kampung halaman kami yang menu berpusat di sekitar kegemaran sepanjang masa ini, jadi saya ingin melihat versi NYC yang terus berjalan. 

Gorilla Cheese NYC adalah salah satu trak makanan paling terkenal di bandar dan dengan alasan yang baik. Menu sensory overload penuh dengan keju beraroma, varieti roti segar dan topping sehingga anda memilih apa yang anda mahukan di sammie anda. 

Saya memerintahkan ciri hari itu, Brooklyn Special, gabungan sempurna asiago, prosciutto de parma pada panini yang dibuat dengan teliti. Ia adalah keju panggang terbaik yang saya rasa pernah ada. Dan kemudian saya mengatasinya dengan gigitan Mac dan Keju mereka. Mereka dua ibu jari ke atas. Senang makanan ini adalah "roader".

2. Kelab Jekyl & Hyde:

OK, Jekyl & Hyde Club bukan lokasi bagi mereka yang lemah hati. Terletak di 91 7th Avenue, slogan mereka adalah apa sahaja yang boleh berlaku di kelab makan mereka dan itu benar. 

Bersedia untuk takut mati atau dilayan, apa sahaja yang anda mahu namakannya! Saya menggunakan pin dan jarum dan tidak pasti fikiran saya hanya pada menu. Suasana gelap, cahaya rendah mengingatkan saya pada Halloween dan siri televisyen 60-an, Dark Shadows. 

Pelakon / kakitangan menunggu yang menyeronokkan berinteraksi dengan kami semasa kami makan yang unik, "apa yang akan berlaku seterusnya. Tetapi saya sangat gembira dengan menu yang lazat namun menyeramkan. Burger Buat Rakasa Sendiri, Kegemaran Frankenstein dan The Mummy tertinggal di fikiran saya tertanya-tanya tentang ramuan dan siapa yang memasak di dapur. 

Burger dibalut dengan keju demi syurga! Kami memesan pizza dengan sosej, pepperoni dan bakso Cannnibals. Kemudian basuh dengan sebotol bir yang biasa. Mereka mempunyai menu minuman bersaiz besar yang tidak akan menakutkan seluar anda! Saya cadangkan membuat tempahan terutamanya jika anda mengambil kumpulan yang merangkumi "mummy" anda.

3. The Garret East Dinnertable:

Wow, tidak seperti mencari makanan anda. Sendi kecil tetapi terkenal ini tersembunyi sehingga hanya mereka yang tahu, yang tahu tentang permata kecil ini. Nasib baik, kami berjaya. 

Rakan sekerja kami mengenali seseorang yang mengenali seseorang yang membuat tempahan untuk kami. Hanya boleh memuatkan sekitar 20 orang dan tempahan mesti dimiliki. Ini mengingatkan saya pada Carrie dan rakan-rakan dari Sex and the City yang gemar memukul tempat panas terbaru. 

Hidangan Mexico Dinnertable sungguh enak dan siap di New York Minute, yang merupakan berita baik ketika anda kelaparan dari hari yang panjang di bandar. Makanan lautnya luar biasa dan hanya fakta bahawa kita berada di belakang pintu tertutup yang tidak bertanda, menjadikan pengalaman ini sangat sejuk.

4. Freeman:

Keindahan yang sedikit lazat ini terletak di lorong Bowery dan telah menawarkan makanan yang luar biasa sejak tahun 2004. Hmm, hanya pemikiran untuk makan di lorong mungkin bukan di lorong anda tetapi fikirkan semula. 

Freeman's Restaurant pedesaan dan diilhamkan oleh tradisi Old World American sehingga terdapat sedikit sejarah Amerika yang dimasukkan ke dalam setiap hidangan. Saya terpikat oleh Whole Grilled Edenbrook Trout, Beluga Lentil dan juga ayam panggang yang popular. 

Kegemaran saya ialah kentang renyah Ikan Pan Roasted Tile Fish, lentil hitam, safron a├»oli, vinaigrette bawang merah yang saya kongsi dengan kakak saya. Sebaik sahaja anda berjaya meletakkan meja, anda tidak mahu meninggalkannya. Pengalaman deria tidak seperti yang lain dan perkhidmatannya sangat hebat. 

Freeman menerima tempahan ... dapatkan ini ... satu bulan lebih awal dan untuk kumpulan yang berusia lebih dari 13 tahun, anda perlu menempah meja anda satu tahun lebih awal. Itu perancangan! Mereka mengatakan bahawa sebahagian dari ruang makan adalah atau berjalan kaki, tetapi jika anda memutuskan untuk berkunjung, anda mungkin akan menunggu dan menunggu dan menunggu di bar dan akhirnya makan di sana juga.

5. Bohemia:

Eksklusif, bergaya dan peribadi adalah bagaimana saya menggambarkan Bohemian, sebuah Restoran dan Bar Jepun. Permata tersembunyi ini terletak secara kebetulan di belakang sebuah kedai daging Noho, Manhattan. Puncaknya adalah anda mesti mengenali seseorang untuk masuk. 

Saya juga tidak percaya kami dapat menjaringkan gol kerana ia sangat eksklusif dan misteri. Saya segera menyukai sofa rendah, suasana seni dan suasana Asia. Bangunan bersejarah itu dulu merupakan rumah artis terkenal, Andy Warhol dan kemudian menjadi seniman grafiti tahun 1980-an, Jean-Michel Basquiat. 

Sebagai seorang yang menghargai seni, kreativiti dan sejarah bangunan ini luar biasa dan sedikit merendahkan. Sekarang untuk makanan. Siapkan sumpit dan selera anda kerana semua yang ada di menu luar biasa seperti persekitarannya. Saya memesan baldi tiram dan cukup saki untuk pelaut. Andy Warhol pasti akan bersetuju. Baca juga: 7 Makanan Hangover Terbaik di Seluruh Dunia

Penutup

Percayalah, anda tidak akan merasa lapar, jauh dari itu. Bahagiannya seukuran keluarga dan asli. Perhatikan, tidak ada jadual. Betul betul. Anda mendapat najis untuk perut hingga ke kaunter atau untuk bersandar. Yang anda perlukan hanyalah selera dan rasa pengembaraan Mexico. Anda juga boleh mengambil sebotol salsa atau barang runcit lain untuk serangan makanan ringan dibawa pulang nanti.